Ischailatte och kungarna från Tylösand!

Hej!
Idag hade jag stressigt osm vanligt. Men jag han, även fast jag fick smnka mig på tunnelbanan.

Lunchen idag tillbringade jag med min mamma. Introducerade henne ör alla på jobbet, det var kul att visa henne runt och så.

När jag drog hem så hade jag skoj med Elin och Felicia. Spelade musik på 100 haha. Men sen drog Elin till Idol, och då kom Felicias kompisar för att kolla idol hos oss. Jag älskar idol! Så Himla bra asså!

Men nu har jag precis lärt mig att göra is chailatte och ssitter pch kollar på Kungarna från Tylösand, sååå bra! Och Belgien Anna har ju sett dom såklart hihi. Score! Ska fortsätta o kolla på KFT nu. Puss!

Nemo Nisi Mors




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0