Mitt hjärta i din hand

Hej!
Hoppas alllt är bra med er! Det är ganska bra med mig iallafall. Ganska ringrostig hehe. Ont i halsen, förkyld, ni vet det gamla vanliga.

Men jag träffade Albie på väg in till stan. Men sedan när jag kommer fram, då funkar inte porttelefonen, så jag fick stå där nere och vänta. Men sen kom det en fotogref som skulle upp till kontoret. Så jag hängde på honom. Hehe.

Lunchen tog jag med Albert och Jacob. Hade ganska ont om tid, så jag fick luncha med några osm var nära. Det fick bli en pirog, en billys pizza och en redbul haha. Sedan drog vi till donken och träffade några fler och tog en glass. Och efter jobbet så stack jag hem, bytte om, stack till golfen. Alltid lika roligt där. Tyvärr var det sista gången. Men blåsigt som fan var det! Och kallt som fan. Men mysigt ändå.

Från golfen

 







Sedan tog jag en varm svamp soppa, och sedan drog jag direkt till dansen. Och på vägen hem så mötte jag pappa haha. Oväntat som fan. Han var på väg hem från jobbet.

Och nu fixar jag med lite bilder, och kollar på nåt thailänskt pogram. Soft.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0