Casual Wednesday ♥

Hej!!
I tisdags var det lika roligt på jobbet, åå älskar det! Men jag skippade dansen och golfen, för att jag var så himla sjuk. Jag låg hemma och kollade sex and the city hela kvällen hehe.

Men i onsdags, idag. Hade jag på mig den nya ponchon som finns i reklamen för h&m eller gina, vet inte riktigt. Men jag kände mig som carrie bradshaw när jag gick där med min chailatte från waines coffee. Hehe.

Lunchade med Elin Babe idag på stureplan. Ceasasallad ofc. Och Sedan drog jag hem, fixade mig. Och sedan drog vi in till stan och åt en jätte mysig middag på en Cubansk restaurang. Yummie!

Ska träffa Sagis imorrn, Puss!



Puss och kram Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0