Piizzza

BLOGGEN!!
Har glömt o skriva hehe...
Fredag.
Maskerad hela dagen. Jag gick runt som teletabi haha.
Efter skolan drog jag hem, på kvällen myyste vi hos Joel, och åt Pizza.

Lördag.
LinneaÅkesson och the rest of the gang kom till oss på Rindö.
Vi myste som fan och hela släkten var där och alla var glada o góa.

Söndag.
Efter frulle stack dom andra. Så vi blev ensamma. Så jag drog in till stan med Christine, Lillsofia, Anna, constance, gustav, ebba och Felix.

Måndag.
Mådde piss, feber!! Ont i huvet o halsen och allmänt dåligt!!
Men jag gickk till praon iallafall och det var jätte kul!!! ÅÅ, längtar tills imorrn. 10-15 varje dag. Skriver mer imorn. Puss

SYL/Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0