utegångsförbud..

Oj haha ser att jag inte har skrivit på ett tag, men i torsdags träffade jag massa pers i stan o hade kul.

Men fredag... Drog hem till saga, vi fixade oss. Sedan drog vi till Gurra, skulle åkt dit med oscar, victor, tim o dom. Men aja. Kul kväll, kommer bara inte ihåg så mycket hehe. Men bilder kommer också. Fast inte på mig, för jag såg ut som ett jävla mongo på ALLA. Kul.. värkligen! Jaja, men lördag morgon, så hade jag ganska ont i huvet. Men vi drog in till stan iallafall, lunchade på vappiano, drog runt i stan, fikade o så.

Sedan drog vi hem till Ebba. Där käkade vi as god mat och hur trevligt som helst! Vi typ chillade o myste o dansade. Och Sedan kom ledarna. Fast det var galet kallt på ute dock. Men sedan drog dom flesta vid typ 12. Så jag, Ebba, Anna, Oscar, Tim och Tims kompis Filip la oss i soffan och glodde på LOST till typ 03.00. Alltidlika mysigt! Hoppas det blir nåt nästa helg, och hoppas jag får gå.............

fredag:

jaaaaa...............................................................................










tjaaa annaa






Lördag:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0