På väg till skolan i en rosa sparkdräkt...

Tjeeee!
Jag har inte skrivit så mycket märker jag hehe. Men i tisdags var det ju både dans och golf. Gick suuper såklart! Sedan var det typ 28 minuter tills bussen skulle gå, och superstore låg nära.. så det blev lite godis istället hehe.

Men igår var det också chill. Fast jag var mattant.. Inte så hemskt, men när vi var klara så fick vi varsin Åsöglass. Struten gick att böja hur mycket som helst utan att den gick av, asså det var typ gummi seriöst. Och själva glassen var typ smält. Haha, så ovärt!

Och efter skolan åkte jag och mamma till stan, skulle leta efter en cheerleading dräkt. Spexfoto idag. Men det var as dyrt så jag ska vara en annan grej istället. Kan ni gissa?

Haha aja, måste dra till skolan nu, och tagga helgen! Ska träffa konfa, vanliga och Linnea. Och bli uppvaktad. Kan det bli bättre?


Jag saknar er så otroligt mycket mina älsklingar!

SYL / Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0