Mondag ffs

Tja!
Idag var det en rolig dag som vanligt. Fast det regnade heeela dagen.. Inte lika nice. Men aja. Efter skoln drog jag in til stan, köpte b.la en halsduk, pincett, 2 ansiktsmasker, armband, ring och en piercing kula.

Träffade Christine i stan. Saknat den lilla tjejen jätte mycket. Men vi ses förhoppningsvis om några dagar.
Just nu har jag dushat och sitter och skojjar med Elin babe. Mysigt!

Men jag ska upp kvart i 6 och sitta båtvakt till båten. Sedan ska jag upp klockan 10 och vara funktionär i skolan, åt 8rna.. I 3 steg. Justefan man ska ha matsäck. Fixar något imorn.

Nu ska jag som sagt sova lite. Och imorn blir det golf och dans. Tagga galet! Puss!

Dagens outfit:
svarta leggings
t-shirt - gamla stan (nyköpt i helgen), heidi som pekar fuck you till kameran utan tröja. Haha, det är faktiskt ganska cool.
vita converce



Hur gott? Jag bara frågar



SYL / Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0