Måndag. Pigg & Glad - Såklart

Hej!
I söndags följde jag och ebba Anna till flygplatsen och sade hejdå till henne innan hon drog hem till Belgien. Sedan åkte jag hem och bara slappade. As soft!

I dag var jag på jobbet som vanligt. Alltid lika roligt att vara där. Tog en snabb lunch på Taco bar. Sedan åkte jag bara hem, för att jag orkade inte göra nåt annat. Har blivit hängig, tror jag är på väg att bli sjuk igen...

Juste, vet ni vem jag såg i helgen? Jooooo Andreas Wijk! Hur coolt hah.

Men nu ska jag göra tackkort till konfirmationen. Vet inte riktigt hur de ska se ut, men nu ska jag ha roligt med datorn, svenska new-york fruar och chailatte. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0