Helgen i litet format

Hej!
Jag har tyvärr glömt att skriva på ett tag. Hehe. Men iallafall var jag på grönan i fredags. Hoffmaestro. 17 000 personer, helt sjukt trångt. Men man träffade typ ALLA man kände haha. Men efter grönan drog typ alla till donken. Hängde där lite. Sedan drog vi hem till Saga.

Efter frulle åkte vi in till stan. Och gick på fotografiska museet. Det var faktiskt jätte coolt. Sedan på kvällen åkte jag tillbaka till Saga. Vi myyste och övade på vårat partytrick. Haha.

Och idag spelade vi tennis. Fick privat lektioner med en av sveriges bästa tennisspelare. Jätte roligt var det , och man lärde sig jätte mycket!

Och efter det sprang vi en runda. Nyttiga som fan asså! Och nu lyssnar jag på justin bieber och kollar mamma mia.

 






hahaha söötis

SYL / Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0