Helgen min

Hej!
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. Men det har hänt rätt mycket!
Hela lördag dag tillbringade jag med att fixa mig för ett födelsedags kalas med släkten kl4. Så vi sminkade oss och tvättade håret och pysslade om oss. Haha.
Sedan åkte vi dit och fullt var det som vanligt med hela tjocka släkten! Men vi åt god mat och efterrätt. Och hade allmänt trevligt!

Och sedan frammåt småtimmarna åkte vi hem. Myste framför tvn. Jag gjorde lite muffins, en good kväll!

Söndagen började jag med att fixa Konfirmations-tackkort. Och sedan drog jag och pappa till stan och skaffade en
IPHONE 4!!!! Å vad glad jag är!

 

Så denna fina mobil är nu min!!

 

Så söndagen spenderade jag med att lära mig min mobil. Och på kvällen skulle vi se Sex and The City 2. Jag, Elin och Felicia. Men då är det nåt fel, så först har vi inte nån bild. Och sedan inget ljud. Och sedan stängdes ALLT bara av. Man blir så trött ibland! Men tillslut, med hjälp av pappa fick vi det att funka. Å så fina kläder dom har, man blir ju helt...!

 

Sedan åt jag och Elin lite natt fika haha. Knäckebröd med smör, ost och marmelad. Och pratade om kärleken. Helgen min

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0