Kenza&Tyra förhandsvisning

Hej!
Han inte skriva igår. Men jag var på praon först såklart. Mådde plötsligt jättedåligt så jag gick hem. Skulle igentligen vilat upp mig, men det han jag ju såklart inte. Jag städade och bakade muffins, så jag han precis. För sedan drog jag in till Stureplan och träffade Elin. Och Agnes Roos. Vi var på föhandsvisningn av Kenza&Tyra show. Och sammanträffandet Agnes morbror är Elins chef. Så alla lixom kände varandra.

Men efter några minuter kom Kenza och Tyra, Amir, Paow, och några andra. Så vi satte oss och kollade på deras show. Och alla skrattade hela tiden, jätte rolig var den! Och efteråt kom Kenza fram och snackade med oss. Och jag snackade även väldigt mycket Med Alex, Kenzas pojkvän. Jag fick även passa Armani ett tag. Sötnosen!

Sedan gick jag och agnes efter ett bra tag. Så jag åkte tunnellbana hem med Kenza och Alex, Vi skod även och väntade tillsammans. Dom är så himla trevliga! Så när jag kom hem så somnade jag direkt.

Bilden på oss hittar du http://kenzas.se/2010/10/01/om-premiarkvallen/#comments

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0