Sorry!

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering!
Men min vecka har varit super! Dans i tisdags. Plugg,plugg,plugg. Idag mötte jag saga och hennes kompis Victor Agathon. Vi drog in till stan. Och ÅT! Haha. Men vi åt kebab tallrik, 2 munkar, en chailatte och en nutty bar(?) haha. Tjocka tjejer! Men vi va hungriga.

Jaja, fick reda på att jag måste bestämma mig om jag vill ha tandställning eller inte. Och jag  tycker det är fult, men jag vill ju ha fina tänder. Jag ska bara ha den i minst 1 år iof. Men ändå. Vad tycker ni jag ska göra?
För det kostar 20 000:- att ha innanför tänderna. Så jag funderar på att sälja typ ALLA mina kläder av värde. Då menar jag ALLA!

Nu pluggar jag spanska, engelska och skriver en svenska uppsats.Vi hörs sen!

Bilder på ala outfits och lite extra bilder kommer upp snart! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0