1 Oktober

Hej! ♥
Idag har jag varit på superduperbra humör! Jätte roligt på praon! Fick sitta vid datorn och chilla typ, och vi fikade med muffinsen jag bakade igår till alla. Mycket beröm fick dom. Jag fick även ett litet tal och en kräm och två tygpåsar med ett superfint tryck på! Och en riktigt fin avskedning av alla. Och jag kommer snart och hälsar på igen.

Men efter skolan gick jag hem, åkte jag hem. Sulle först varit med Anna, Linnea och dom. Sedan skulle jag vara med Saga, William, Gustav och dom. Men sedan så har jag ju fortfarande utegångsförbud och jag mår inte hundra. Så jag stannade hemma och såg på Idol med Felicia och hennes kompisar. Och nu har Elin precis kommit hem, så vi dricker ischailatte och kollar Jackass. Dom är ju helt sjuka haha. Ha en bra fredagkväll!





Min outfit idag:
Grov stor stickad tröja, Beige.
svarta kilklackar
nylonstrumpbyxor
tajt fodralkjol, svart
Utsläppt platt hår till det.

Till ett par lack skor, och en tajt skoj är det finast med en lite Grövre stickad tröja, som har åkt ner lite på ena sidan. Och som gärna går in lite i midjan, eller på höfterna. Så jag använde ett skärp (brunt, läder)för att få den puffiga känslan.

Bild kommer senare. Ha det bra! Puss♥


dessa skor hade jag på mig i dag när jag var i sthlm city.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0