Helgen

Heej!
Fredag
Vanlig skoldag. Cyklade med Linnea. Sedan blev det lite ändrade planer, skulle inte va med Eloise. Så jag, Anna, Linnea och Emelie gjorde nåt ist. Så efter skolan åkte jag bara hem och chillade. Sedan vid typ halv 6 kom tjejorna. Vi åt lite maat. Och så dunkade musik, hade as kul. Sedan vid typ 21 kom Axel, Joel och Alberthem till mig. SÅ vi hade sköj, var typ på studsmattan och snackade och dunkade musik. Och lite catwalk ;) haha. Men sedan hade vi skoj till typ 23.30. Mina päron kom hem. Så vi gick till busshållsplatsen och hade skoj. Så idag vare lyckat.

Lördag
Vi vaknade vid typ 11 kanske. Gjorde i ordning oss, sminkade oss och så. Sedan åkte la familla till tessinparken. Där var typ hela tjocka släckten. För Oskar, Viktor, Gabriel och Kristoffer har fyllt. Så det var lite firande. Typ korvgrillning och skit. Sedan vare hemma hos Karl lite efterätt, as gott! Sedan följde Elin och mormor med hem till oss. Så på kvällen hade vi as mysigt med typ film, massa godis, massa läsk. De ofrivilliga. Alla pinsamheter dom kommer på.. Haha. Sedan när alla hade gått och lagt sig snackade jag emd Sebastian och Jocke till typ 04.02. Sedan gick jag typ och dushade och sedan la jag mig.

Söndag
Vaknade vid typ halv tolv. Mamma väckte mig. Men jag fixade mig och så. Sedan drog jag, mamma, pappa och Felicia in till kyrkan. Det är ju konfa träff idag jue. Så jag mötte dom där. Snackade med några till. Tror det kommer bli as skoj! Men efter så träffade vi ledarna och så. Sedan gick min familj och ellos och annas familj och åt lunch på en restaurang. As gott!
Men nu är jag hemma i allafall. Har dragit på mig mina pyamas byxer. Sitter och pluggar med tjockis godis. En bra kväll alltså. Haha. Men jaja engelskan måste ju göras nån gång..

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte ha vaknat tolv när konfaträffen började klockan 11! Du menar nog att du vaknade klockan 10 men skrev fel:P

2010-05-10 @ 16:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0