1 Juni!!!!!!!!!!!!!!! Fotjävel...

Tjaa!
Sorry för dålig uppdatering. När tjejerna hade gått på lördagen så kollade jag på sex and the city och chillade galet. Sedan vare grillat. Plugg typ.

Söndag.
Vaknade vid typ 10. Gick upp. Pluggade lite. Sedan drog jag till vallen. Träffade Mahan. Vi typ chillade. Kollade lite på Matildas fotbolls match. Sedan var klockan typ 4. Så då drog jag hem till Eloise. Sedan drog jag hem. När jag kom hem så var Gaban och Stoffe hemma hos oss. SÅ vi chillade, åt typ fruktsallad och glass. Och myyste. Sedan kom Jacob. Så vi hoppade lite. Kollade skolkatalogen. Haha han vet lite gossip. Han har börjat 1an nu den lille skiten. Jaja.

Måndag
Började as bra. Mötte Lönnmördarn. Haha. Gossip. Sedan vare chill. Fick vg i slöjd. Ouuiiii! As glad! På lunchrasten gick vi till Vallen. Körde fotboll. Och såklart så ska jag ta bollen av Jacob. Men råkar sparka han. Men han får inte ont utan jag får as ont -.-'  Så jag kunde typ inte stödja på fotjäveln. Så Jacob bärde mig på ryggen nästan hela vägen upp till skolan. Hihi. Sedan vare matte. DÅ gick jag och Oskar till syster. Nån inflammation i tån. Sedan slutade vi. Då gick jag och Eloise hem till hon. Solade lite. Sedan gick vi till näset. Köpte en stor cider och 2 kak paket. Haaha tjockisar :') Sedan solade vi och snackade om ttyp allt. Sedan kom Hannah Martin. Hon stannade ett tag. Sedan vare mat. Och sedan drog vi till stan. Sköj! Kom hem typ 11. Ska nog lägga mig snart.

Men imorn har vi tennis, friluftsdag. Men jag kan ju inte stödja på fotjäveln...

1 Juni idag hörni!!!!! Tagg inför sommarlovet! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0