Onsdag

Heej
Gick upp 6.50 idag. Såg elin babe på tv. As bra va hon. Men sen gick jag och la mig igen. så jag försov mig. haha. Han inte äte frulle så min frukost blev mariekex. Men sedan kom jag till skolan. Fixade nått tryck på bilden där det är 2 personer som håller hand. Men sedan fick jag också en bild av benjamin. Det är märket för skallhead. As nice. Fick mvg på bilden och tekniken. Ouii!! As nöjd. Jag var ju tillsammans med Anna och Axel. Men på håltimmen gick jag, Anna, Emelie och Linnea hem till Linnea. Gick ut med hennes hund. As nice, gick värsta promenaden. Jätte fint och varmt! Sedan gick vi tbx till skolan. Hade matte, sen engelska. Sedan skulle jag åka och kolla på en Douglas minnes fotbollsmatch. Men det låg as långt bort så det blev inte så. Jaja hade grillmiddag. Nice. Kattungen mår bra och så, men vi börjar fundera på om det är en kille ^^

Vet ni vad jag kom på. Jag missade Desperate housewifes, cougar town och ugly betty. Cry me a river.










Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Hedi Larsson

min habibi är finast<333333333

2010-05-27 @ 03:25:44
Postat av: Hedi Larsson<3

min Habibi är finast<3333333

2010-05-27 @ 03:27:08
Postat av: Anonym

oj ta bort en av dom:)<3

2010-05-27 @ 03:28:12
Postat av: Anonym

oj ta bort en av dom:)<3

2010-05-27 @ 03:28:24
Postat av: Tobbe - Webbdesign & massa annat!

Hej svej. :)

Allt bra?, Välkommen in på min blogg och checka in min nya design! :D

/ Tobbe, -

2010-05-27 @ 03:36:10
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0