Kattungar och babe 21?!?!

Heej!
Sorry för dålig uppdatering. Men igår så var det en vanlig dag i skolan. Fast jag och Eloise fick as mycket skäll av fucking Birger. Vet inte varför.. Men i allafall. På sista lektionen fick jag et sms av felicia; " Esmi ska föda, kom hem dirrekt när du slutar" så jag var as stressad hela lektionen. Och typ satt och trummade på bordet och skit, kunde inte sitta still. Så efter lektionen så cyklade jag hem allt vad jag hade, som en jävla dåre. Men när jag kom hem så hade Esmi fått en liiiten kattunge. Jätte söt var den. Efter ett tag födde hon en till, men den dog. Så vi begravde den i skogen. Men den som levde. Den mår bra och allt är bra med Esmi och så. Men den är så liten så den får plats i min handflata!? Som en liten hamster. Haha. Så jaa, det var vell det jag gjorde hela kvällen. Satt och kollade på dom. Om vi behåller den så ska den heta Elaiza [elajsa]. Så gulligt tycker jag.

Men idag så vare en vanlig dag. Först redovisning om homosexualitet med Anna och Axel. Sedan engelska, Michael jackson och new york. As bra gick de! Sedan vare gympa. Massa lekar. Jag var med signe först. Efter gympan vare håltimme på spanskan. Men efter spansken skulle det vara matte och sedan skulle vi sluta. Men vi frågade Birger om vi fick gå, och det fick vi. As nice. När jag kom hem så stack jag och spelade golf. Kul at träffa josefin. Sedan åkte jag hem, Elin väntade hemma. Hon fyller ju 21 idag. Congratz te hon. As nice middag, sen tårta. Presenter. Nu chillar jag, snackar i telefon. Med? haha

Elin är med i Gomorron Sverige på SVT 1 imorgon kl. 06.50 - don't miss it!

Jag vet hon är snygg


Dagens outfit:
jeans - miss anna
blå, vit rutig blus - jc
vita tygskor - urban outfitters

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0