Söndag.

heej!
igår kväll va vi först hemma, sedan gick vi ut med Johanna och Amanda. Sedan va vi hemma och typ chillade. Vid tio kom Eric och Macke.
Vi var i husvagnen. Men vi kollade först datan, Sedan gick vi ut lite. Sedan gick vi in och skulle försöka sova. Men dom skulle sova med oss, men dom behövde hoppa ut genom fönstret om åsa kom. Men hon kom inte haha. Men vi myste i allafall. Jag och Macke delade säng och kude. Men jaa. Så höllde vi på ett tag. Sedan behövde jag och Linnea in och pissa. haha. Men sedan kom vi tillbaka. Då kollade vi film. Tjenare kungen. Sedan höllde vi på att somna. Fast Erik snackade hela jävla tiden.

SÅ jag väckte Macke och så cyklade vi till Statoil för alla var as pigga. Inte en enda jävel fanns här. As nice! Men jag och Linnea var as hungriga. Hahaha. Sedan drog vi hem. Hämtade deras saker. <sedan stack dom hem. Klockan 7 typ. Då drog jag och Linnea hem och soooooov.

Vaknade vid typ 11. Gick upp fixade oss. Sedan kom Karl. Packade. Sedan drog jag hem till sthlm. Saknar ala där nere :(

Men just nu snackar jag med ellinor. Måste va lite social. Så pussssssssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0