myysis

heej!
Idag vare en lugn morgon. Vaknade halv 8. Plttade håret till typ 20 över. Jaa fixde lite kläder och smink. Glömde och äta frulle :(  Hade redovisning på bilden. Jag anna och Axel visade upp våran lägenhet. Gick bra. Hade SO. Redovisade om Marco Polo. Asså jag hade inte övar och så, men jaja. Sedan vare lunch. Taco bufée. Sedan vare matte. Hade diagnos. Gick ganska bra där med tror jag. Sedan vare engelska, jag, Linnea, Emelie, Joel, Ivar och Axel satt i biblioteket. Gjorde inte ett skit idag.Haha. Vi kollade på biler på facebook. Och sedan slutade vi!

Så gick linnea med mig till min busshållsplats. Sedan cyklade hon hem. Och jag åkte hem. Datan/chailatte/studsmatta/glass/AFV. Bra dag! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0