Tisdag kväll

Heej!
Igår vare chill i skolan. Efter skolan åkte jag hem. Och sen pluggade jag. Och på kvällen typ kollade jag på tv och snackad ei skype med Hedi, NIklas och LInnea. Men jaa sedan gick ja och la mig. Sedan kom Felicia in till mig vid typ 12 och gav mig lite kläder som jag hade fått av MIckan :D.

Idag var det en normal dag. Filippa och jag åkte samma buss idag. Ovanligt. För hon skulle va emd sin kille. Men jaa jag åkte direkt till golfen. As kul. Jag delade matta med JOsefin. Men sedan vare ingen dans så jag och mamma och Felicia satt ute och solade. Sedan åt vi lite maat. Och nu sitter jag och har kul med typ Alexander, Eloise, LInnea och typ Hedi. Jaja såg just Desperate Housewifes. Men måste gå nu. Juste vi hade beep förut, gick vell sådär tror jag. Cee ya!!

dagens outfit:
leggings
rosa skjorta
vita tygskor


Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0