RIP

Heej!
Idag vare chill. Lugn morgon. Sedan drog jag och mötte LönnmördARN. Vi cyklade tsm. Sedan vare vanliga lektioner. Slutade med teknik prov, vet inte hur det gick. Sedan gick jag, emelie, typ ekman, joel, axel, jacob, ivar och benjamin till vallen. Skulle typ chilla där. Men sedan drog alla hem. Så jag drog också hem.

Fixade mig, sedan drog jag och mötte Ebba och Essi i stan. Sedan drog vi till en brygga en bit därifrån. As nice! Första doppet i år! Kallt vare, men jag och Essi badade mäst. Får nog igentligen inte, för navelpiercingen menmen. Sedan skulle vi kanske se en teater som deras kompisar hade gjort. Det var nån ganska stor loal med typ ganska mycket publik. Haha. Men sedan fick vi reda på att en tjej som Ebba och Essi bråkade med, hon skulle dit.

Så då åkte vi dit. Mötte typ Sammi (ebbas kille), Sofia, Ida, Wedad och typ 10 som jag inte kan namnen på. Men vi kollade på teatern. Jag och Essi satt och garva hela tiden asså! Sedan kom den tjejen som dom bråkar med. Haha sjukt vare. För ala blev as tysta. Och så vare Essi som ba: BEATCH! när hon gick förbi hahah. Men sen hällsade alla på skådespelarna. Sedan drog alla ut och typ chillade i nån park. i typ 30 minuter. Sedan drog vi till donken. Käka lite food. Åt typ lunch 11 i morse. Så jag va ganska hungrig. Fick smaka lite av Wedad. Men det var as nice, för alla var jätte sköna. Och det kom ett gång med jackor där det stog "Fucking Aina" på ryggen. Så alla tyckte typ dom va coola och skit.

Men aja, sedan drog vi till tunnelbanan. Såg Kissie där?! hahaha. Wedad skrev efter henne ba: fy fan kissie, ta bort sminket! Va fula tuttar du har och massa skit. Haha. Sedan skulle typ jag, Ebba och Sofia till ett annat håll. SÅ vi sa hejdå. Kul att äntligen träffa Sammi, har hört ganska mycket om han. Dom har ju varit tsm i 3 månader nu. Men jaja, sedan drog jag hem. Fick vänta as länge på bussen. Men sen kom den och nu är jag hemma. As kul kväll med as sköna människor. Haha. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0