Måndag, tisdag och onsdag

Måndag
Skolan var chill, hände inte ett jävla piss tror jag. Cyklade med Linnea till skolan. Jo, juste. Elin kom på kvällen. Hjälpte till lite med läxorna. Sedan var jag as sur på mamma för att hon tog min mobil när jag skulle plugga. Men då kom Elin. Och vi har bestämt att vi inte får kolla en enda blogg tills på söndag! Den som förlorar bjuder på glass i kungsan.

Tisdag
Cyklade till skolan med Linnea. Hade jeans, men bytte till shorts första timmen. Mina nya Abercrombe shorts från New York. Sedan bakade vi choklad muffins. Jag och Anna. Våra blev bäst! ;)  Sedan hade vi spanska, jag Emelie och Ludde satt ute och skrev lite. Han skrev om nå jävla maskrosland och skit. Och va helt inne i det. Sedan hade jag as bråttom för att hinna till golfen. Så jag skulle cykla hem. Men neej!! Då har jag tappat nyckeln.. Så jag år GÅ hem. Eller jag gick en bit sen kom mamma och hämtade mig. Men aja sen vare då golf, så jäävla nice. Varm som fan! Så jag, josefin och sofi sola typ. Sen vare dans. As nice!! Kärde som fan, sista gången innan showen ju.

Sedan kom jag hem, ensam med syrran. Fixade lite kyckling klubbor. Satte mig framör desperate housewifes. Snackade i telefon. Inne på datan. As nice var det! Så jävla varmt det är hela tiden!

Onsdag
Idag gick jag med Linnea till skolan. Nice. Varmt som *** idag! Alla hade shorts. Men jag och Matilda såg typ likadana ut idag. Haha. Båda hade abercrombie skjortor, och abercrombie shorts på sig. Och likadana odd molly jackor. Men vi gick inte brevid varann. På matten gick jag, emelie, matilda, eloise och linnea hem till eloise. Hoppade studsmatta lite. Sedan gjorde Linnea och Eloise smothie till alla. As gott! Idag hade alla short på sig och 9orna spelade gitarr på skolgården. As bra dag! Juste, Idag körde jag cs för första gången. Ekman, Egil och Mattias körde på bildlektionen. Och så fick jag pröva lite och jag ägde Ekman dirrekt. Men lite kul var det i allafall. Juste sedan knippsade jag låset, cyklade hem. Har just nu försökt komma på vad vi har för läxa tills imorn. Eller jag vet att vi har teknik prov, men jag vet inte på vad.. Varken jag, Ivar eller Matilda vet. SÅ vi holler på och frågar runt lite. Jaja. Imorn blire fika med Ebba Zimmerman. Länge sen!

Dagens outfit:
shorts - abercrombie
skjorta - abercrombie
tyg skor - urban ousfitters
jacka - odd molly
väska - adidas

Pussar!






Kommentarer
Postat av: Bortglömd... :(

Hallå du glömde mig! Jag var också med när vi gick hem till Ello på matten!! Du har ju lagt upp bilder på mig! Jag tror du kan gissa vem det är...

2010-05-20 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0