Lördag

Heej!
Igår drog jag till Elin vid typ halv 5, vi drog till Nacka, bytte hennes telefon. Sedan åt vi lite glass där. Sedan drog vi hem till henne. Myyste lite. Sedan fixade vi maten i deras gemensamma kök. Och där var det 2 andra. Så nu har jag upplevt risgrynsgrötsmanen ;) haha. Sedan åt vi maten, cola light, sedan lite godis framför American Pie.

Idag vaknade vi vid typ 9. Gick upp till köket. Ensama som tur va! Fixade frulle. Sedan drog vi ut och sprang på Djurgården. As nice! Förra gången Elin tog den rundan träffade hon Karl-Philip och hans tjej. Men vi träffade inte dom idag. Sedan kom mamma och pappa och hämtade mig, vi drog til Gärdet på nån kinesisk drakfestival, skoj vare. Sedan drog vi hem. Jag fixade mig lite. Sedan kom farmor. Elin skulle också varit med men hon skulle på ERIK SAADES release fest. Inte avensjuk nej nej.....

Haha. Mysigt vare! Grillade lite. Sedan har hon dragit hem nu. Juste imorn blire fika med Ebba babe.

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Guess who??!! :)

Risgrynsgrötmannen!!!! :) hahah! <3

nej nej jag är inte heller avundsjuk på Elin!!

2010-05-16 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0