Grilltime?!

Heej!
Idag hade vi kul i skolan, sedan drog typ några till centrum och handlade lite tills ikväll. . Typ hamburgare, bröd, godis, snacks, en gångs grill. haha, sedqn drog alla hem, var hemma ett tag och sedan drog jag till Lönnmördar'n. Och jag fick se hennes styb mammas mage, hon är gravid med Linneas lilla syster eller lille bror. Nicee va? Sedan kom Annaoch vi chilla gaalet tills Emelie kom. Då kom killarna. Så vi gick till en as nice brygga, några andra var också där. men där började vi tända engångsgrillen. Haha, alllt gick bra, fast när vi var klara så börjar en brinna, så det blev värsta hålet i bryggan... :$ hahahha. As kul vare! Men sedan åt vi det, grillde lite marsmallows och åt godis. Soft! Sedan kom pappa och hämtade mig när alla skulle gå. Nu sitter jag vid datan, myyser galet. Ska nog snart slagga tror jag. As myysig dag! Med dom bästa, allra bästa! Puuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0