Glass

Hej!
Idag har det varit en ganska chill dag! Började med dans för alla 8:or. Trodde att det var vals men det var bugg och foxstrott. Men det var as kul! Jag dansade med typ kanske 6 stycken. Sedan vare engelska. Gick igenom grejer som är bra att veta när man skriver. Sedan var det livskunskap. Först vare typ charader, sedan typ nån drama grej. Jag var med Jacob, Ivar och Agnes. Och jag fick bitchslapa Jacob, ganska kul. Sedan vare lunch och efter det stack vi till vallen och typ chillade och spelade lite fotboll. As nice! Sedan vare matte, satt ute med typ några och bara solade och chillade.

Efter skolan gick jag och Eloise hem till Eloise och åt mellis, hämtade raybans och la oss på hennes veranda och solade. Och sedan gick vi till näset och köpte glass. Magnum, vit choklad med jordgubb. Sedan satt vi och åt det på hennes studsmatta och bara chillade. Såg lite folk som vi kände igen. Typ några från vår skola i 6:an först och sedan Jacob Palm. Haha. Intresant va??

Jaja, snart börjar vårt öppet hus för klassen.

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0