fredag

Tjee!
I dag vare chill, fast jag hade spanska tills idag. Men det glömde jag.. (A) Men aja. juste, jag fick vg på engelskan. Efter skolan gick jag och Linnea till centrum. Skulle hämta ut biobiljetterna. Men neej! då är det inte öppet -.-' Så vi gick runt där lite. Sedan köpte jag en chipspåse, 10 kronor.. (a) Tjockis jag vet.. Sedan drog jag hem. Chillade lite.

Sedan drog jag och Linnea till lidingö centrum. Där var Emelie. Sedan kom Anna, efter sin träning. Så vi köpte lite godis och snacks. Sedan satte vi oss. När filmen skulle börja så delade dom ut 2 priser. Gissa vem som som vann?? Jo Hillevi Johansson. En påse med lite prylar. På påsen skulle man kryssa i alla bios man hade sett. Nice! Sedan väntade Eloise på oss utanför. Vi drog hem till Linnea, åt lite. Sedan satte vi oss i hennes källare och kollade film och myste! vid typ 00 drog jag, ello och anna. Vi cyklade hem till eloise, sedan fortsatte Anna hem till sig. Men när vi kom hem till Eloise så insåg vi att jag skulle missa min buss. Så hennes mamma skjutsade mig hem. Så himla snällt!! Tack Murielle. Fredag.


Idag vaknade jag typ halv 12. Sedan vid 1 kom tjejerna. Vi kollade lite på Elaiza. Sedan satte vi oss framför Sex and the City boxen. Vi beställde hem några filmer här om dagen. "Sex and the City" box 1, "Juno" och "(500) days of summer". Så nu äter vi piroger och kollar sex and the city. En bra dag alltså ;)
Puss!!




Kommentarer
Postat av: Eloise

Fast det var ju faktist Linnea Lennström som vann det fina priset!

2010-05-30 @ 01:41:52
Postat av: Liiinnea

Fast först så trodde vi att det var Hillevi så hon gick och hämtade priset men sen insåg vi att vi satt lite på fel plat så då vare egentligen jag som vann! :D men man kan säga att våda vann:)

2010-06-04 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0