<3

Heej
Hinner inte skriva nu, men idag var jag först i stan träffa kusinrna och så. åt lite lunch på en restaurang där. Sedan var jag med, Linnea och Emelie. Skulle bada. Så vi drog till Askerike. Men där var det några redan, men vi badade där i allafall. Typ Eloise och typ 10 andra. Men vi gick efter en sund. Gick till ett annat ställe och badade, åt lite. Sedan åkte vi hem till Linnea och solade på ängen, men sedan kom några killa i 9an där. Haha. Aja, skoj dag avre i allafall. Juste nu lyssnar jag på - One of us - Joan Osborne. Tänker på i torsdags. Låten passar ju ganska bra eftersom jag ska på gudstjänst imorn. Kom dit. Puss!

ett hjärta om ni inte ser det??

Du finns i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0