yestarday I was stil your lady, yestarday you calling me baby

tja!
idag var det en lika dan dag som alla :P
åt i galerian, pasta sallad med färsk apelsin juice och vitlöks bröd.
och sedan gick vi och köpte lite godis :D
får lite rabatt eftersom vi känner han, kontakter vet ni ;)
och när vi slutade så gick vi till sturegalerian, ello köpte en blus.
nu höller jag på att ladda upp lite bilder.
juste, jag kollade med lenas piercingstudio idag. och det tar bara 
6 veckor innan man kan bada :D men det kostar 600:-
men det sker runt den 1 april :D lägger ut en bild dåe.
jaa, nu ska jag snacka med kusin vitamin skrattar hela tin ;)
hon hjälper mig med lite grejor, tur natt jag har henne <3

jaja, min ansiktsmask väntar på mig :P ses sen!





pussies (A)
/hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0