örebro

tjenare!!
sorry att jag inte har skrivit nåt! :( men vi hade inte tid!! busy!!!
men ja.

fredag:
bussresan gick bra! åsa hämtade mig där. sen åkte vi till anna och fridas
skola och hämtade dom. sen drog vi hem till åkessons.
och genom fönstret såg jag moa och linnea, och linnea sprang ut för och hällsa
asså shiet vad jag har saknat den personen!! fick tillbaka min andra hälft:D
känns lite konstigt att vara tillsammans, eftersom vi har snackat i telefon så
mkt, haha.
väl hemma hos dom så började vi fixa oss, och sen drog vi till åbro.
där mötte vi först casper och snackade lite, och sen kom max.
efter en liten stund drog vi hem till casper och kollade film.
och bara myste. och sen kom åsa vid 9 o hämtade oss

lördag:
vaknade typ halv 1 kanske, åt lite frulle.
sen drog vi till marieberg och shoppade, och såg erik saade :D
fick autograf i pannan vettu ;) han hållde på min kind!?!?
och sen drog vi till örebro och gick på bio :D
valentinesday
sen drog vi hem och bara myste med varann ;).

idag så vaknade vi typ kvart i 10, kollade på bilder till halv 11.
sen åkte vi till åsbro och vi satte oss på en lekplats där tills casper kom.
då var vi lite där och sen drog vi till ica nära och handlade hockypulvet.
ofc?  och linnea köppte massa tuggummi för mina pengar -.-
sen tog casper och linnea ALLT och åt upp, man blir så trött ibland..
av tuggummina fick jag typ 2 kanske, dom tog typ 8 VAR (!)..
aja sen drog vi hem till casper och bara chillade typ, o sen kom åsa
och skjutsade oss till stationen och vi sa hejdå..... :,(
saknar!!!
hela vägen satt jag och bara smsade, hann ite med nått annat xD hah
väl hemma så har jag bara slappat/ camat/ telefonen/ tvn/ hahah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0