Cypern

Nej men tjenare!
Idag var det en skoj dag. På gympan hade vi helklass och vi körde surkärring. Fast jag gjorde illa handen :,( buhuu. Men efter skolan så drog jag och Hannah till Centrum. Och kollade lite i affärer och shoppade lite. Jag köpte en foundation och ett puder. Och sen drog vi till Torsvik och solade. Jag solade i 20 minuter. Blev lite färg faktiskt men bara lite. Najs.

Och nu så har jag precis kommit hem från en härlig middag på Cypern. Först en Kött talrik och sedan en fisk talrik. As gott! Med tsaziki och guakamole och massa andra såser och tillbehör. Och till efterätt tog jag en crép med nutella och bananer och vanilj glass. Och en latte med choklad.

Och så fick vi många bra tips om New York.

En lyckad kväll!


(innan solningen)



Dagens outfit:
ett linne - hm
slapp t-shirt - urban outfitters
tjocktröja - skoltröja
leggings - lindex
jacka - odd molly
skor, rosa - converce

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0