Våfflor

hello!
Idag var en kort dag. Eller jag slutade 13.40. Hade prov i engelska och förhör i spanska. Tror det gick bra faktiskt. Och sedan gick jag och Linnea hem. Pluggade lite. Druckit lite Chai latte typ. Juste, min dans börjar typ klockan 6 så innan dess så ska jag hinna fixa det mästa.

Idag så blir det våfflor till middag. Bara! Först så kan man ta en med typ lite matigare grejer. Som typ Krép (stavning). Och sen kan man ta en med grädde och äppelmos. Gott va?









Dagens outfit:
ovar sized t-shirt, lila med svart mönster - Lindex
flätat läderskärp, ljusbrunt - mammas
glansiga leggings - Gina tricot
svarta converce
klocka - Triwa
armband - humanityforall.com

Gårdagens outfit: 
T-shirt med tryck - Jack & Jones
Leggings - Gina tricot

Kisses & Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0