Sola

Hej!
Idag så var det en ganska vanlig dag. På gympan så hade vi redskap.
Vi skulle göra något som vi visade upp i slutet. Hihi. Och efter skolan så Stack jag till centrum och fikade med Filippa och fikade på Tindra Loves Coffee. Chai latte och en äppelpai. Gott!!

Och sedan drog vi till solariet och solade. 60 spänn kostad det. men det är värt det! Det var såå himla skönt, varmt och ljust! Man mår riktigt bra av det! Ska kanske sola på fredag också. Det blev nästan ingen skillnad nu, men jag solade bara i 18 minuter. Men jaja, sen stack jag till dansen.

Nu har jag kommit  hem och sitter och pluggar, och är inne på min 6 kopp Chai latte ikväll ^^.

puss och kram
/ Hillevi


Kommentarer
Postat av: Hannah

gaaaah hihihi jag vill också sola solarium!! xD Puss!

2010-03-24 @ 21:50:10
URL: http://hanha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0