csi miami

tjenare ^^
nu har jag kommit hem från en super bra dag. den började md att det fanns 2 hundar på Mathilde. en liiten pudel. och en annan hund som heter gloria, haha. super söta var dom! lunch på taco bar, med ebba. nacho de luxe ofc. och sen träffade vi ludde som vanligt. snackade lite, sen gick vi tillbaka. kl.15 kom rebecca till mathilde och hällsade på mig, gulligt. och vi gick lite och shoppade. sen mötte jag denise och vi gick till " coffe by george" jag tog en stor chai latte och en blåbärspai med vanilj sås. kom hem typ 7. middag då. och sen hade mami köpt ostkaka till mejj. man tackar vell inte nej?! jaa nu har jag snackat i telefonen och ska snart gå och fixa mig.



dagens outfit:
tröja - odd molly
jeans - vila
rosa converce med text - converce

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0