Sista dan i romme

tjenare!
idag vaknade jag typ halv 8. gick upp och åt en underbar frulle.
sen drog vi ut till backen och hade svin kul! ^^
efter ett tag så stack vi in till toppstugan och jag åt pannkisar.
jag åt så snabbt som jag kunde så jag kunde ut och hoppa igen ^^
så ***** kul att hoppa! jag skulle vilja lära mig att göra as coola tricks.
med skider och snowboard, och riktigt högt.. min högsta dröm nästan.
men jag är ju inte så modig, så jag vågar inte så mkt :(
men aja, sen så var det dax att åka hem igen. kommer sakna romme.

så nu sitter jag i bilen och är på väg till Stockholm.
och kollar upp bussen jag ska ta imorrn till Örebro. 
och letar efter våran alladin ask ^^ sugen på lite choklad..

pussar Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0