360 grab

hej alla ;)
efter frukost så stack vi till backen. as nice!
jaa vi pkte vell i lite olika backar, som man brukar göra ^^
och efter nåra timmar så var vi ganska kalla så vi satte oss och åt i toppstugan.
kyckling inlindat i bacon med pom fritt ^^
och sen tog jag en munk och en  XL varm choklad med vispgrädde ;) haha
och sen satte vi oss utanför och solade. varmt var det också. en underbar dag!
och sen körde vi lite igen, i snowparken ofc. as skoj jue!!
och sen drog vi hem igen. ganska skönt, eftersom jag va ganska trött ^^.

planerna för ikväll:
sitta vid datan lite medan dom andra sover.
sen drar vi till bad/ spa avdelningen på hotellet ;)
sedan en mysig middag på nån restaurang.

btw. min nagel gick av när jag tog liften :'( vet inte vad jag ska göra..

ahaha. dagens I- landsproblem

puss och kram Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0