örebro city

idag har det varit en ganska jobbig dag, fick sitta på lagret hela fucking dagen
och larma/ märka kläder -.-   praoar ju på mathilde nu i 2 veckor..
men jag fick besök 2 ggr :D först mormor o morfar och sedan felicia och maria
fast jag har ju eloise jonsson med mig ;) min räddning! <3
köpte en choklaboll ;) 1 decimeter stor (?) :D

saknar dig älskling <3 du är allt!!
kommer inte klara mig utan min day´n night tjej! :´(

aja här kommer lite bilder från min underbara helg :D










erik saade skriver i min fucking panna!?














nu kommer fyra oseriösa bilder,

















den här bilden får sluta det här inlägget, bye bye ;)

/ hillevi

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla hetingar

msn???????????

2010-03-09 @ 10:54:49
URL: http://kåt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0