NY (L)

Hello
Nu så sitter jag och pluggar och städar och dricker Chai latte och kollar bloggar   bra kombination! Hehe..Men jag kom att tänka på New York, åker ju om en vecka. Ouii, så spännande. Längtar! Har aldrig varit i USA förut tror jag. Ska shoppa massor med kläder, väskor och skor! Juicy, Victoria secret, Marc Jacob, Raffe m.m. 

Men det är ett litet dilemma här, jag ska ju pierca navlen och det får jag göra dan innan vi åker (nästa fredag). Men det kommer göra skit ont när man sitter på flyget och så! Så jag funderar på om jag ska göra det på mondagen efter istället. vad är smartast?..  

Imorn så ska jag sola igen :D såå skönt! fast det kostar $$..

P.s. Ebba, om du ser det här så måste du höra av dig!



Pussies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0