tindra loves cofee

cha cha!
idag så vaknade jag typ halv 11 kanske. åt frulle o så.
och bestämde lite för dagen med alle :)
så när jag hade fixat mig och ätit frulle och dushat så stack jag till centrum.
där väntade alle på mig. vi gick först till hm. handlade lite smink o så.
och ett as fint skärp - ett svart flätat skärp. för 179 :-

och sen var vi trötta, så vi gick till tindras. jag tog en bagett med skagen röra
och avoccado sallad. och allexandra tog en cesar sallad. :)
och såklart en XL chai latte brevid. lika gott som alltid! ;)
och sen så flummande vi som in i helvette. så nåra tanter sa att vi skulle gå om vi
inte va tysta. och det as garvade vi åt as länge. och sen gick vi till toaletten och
tog massa fjortis bilder.. haha, så jävla flummiga asså xD

och sen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till romme. jag mamma och
pappa. det tog typ 3 o en halv timme -.-   men aja, när vi kom fram så fixade vi
oss och sen gick vi till matsalen. jag tog taco sallad. as gott! en korg av tortilla
med massa grejer i bl.a kyckling och alla taco ingredienser. och till efterrätt var
det nån got paj. och nu har jag precis kollat på desperet. det började ikväll!!
och jaa, imorn så blir det skidåkning beatches!!

ska gå upp halv 8. snark..!?
aja, kul ska det i allafall bli!

dagens outfit:
vit lång t- shirt - lindex
jeans - ? tror miss anna
tjocktröja - gina tricot ( ofc ? )


kisses Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0