Hagaparken

Hejsan
Juste, igår vid typ 00.00 kom ello hit, orkar inte berätta vad vi gjorde. Men skoj var det i allafall. Och idag så väcktes jag av eloise och linnea, som var typ as pigga. Haha. Hm, jaa sen gick vi upp och åt chibata (stavning). Med salami och ost + te. Sedan drog dom hem. Jag och min familj åkte till Hagaparken och gick en promenad i solskenet. Nice! Efter det så gick vi och åt lunch - Bakad potatis m. skagenröra och stenbitsrom. På vägen hem handlade vi Chai sirap (som man ska ha till Chai latte). Och massa godis såklart. Och nu har jag precis kommit hem. Sitter och pluggar. Elin kommer snart. Sen drar jag nog till Jonsson family.

Nice dag alltså!

ebba som jag fikade med igår

 
Ellen och Emilia , prao tjejerna :D


denise som jag fikade med i torsdags


och slutligen den här bilden på rebecca som jag var med i torsdags.

ojojoj, shit vilka snygga och underbara människor jag känner :D haha

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0