Grattis!!

hejhej!
Idag cyklade jag till skolan (!) första gången i år. Och jaa, vi hade bild som var sköj.

Och efter skolan drog jag, anna och jacob hem till Eloise (utan eloise ^^). Och där fixade vi tårta, saft, kakor, ballonger m.m. Och efter en timme kom Ello, Linnea och Ludvig. Linnea och Ludvig blev as överaskade, överaskningsfest hihi. För dom fyllde år idag. 15.  När alla hade kommit körde vi sanning, konka ^^.

Sen drog jag och Linnea hem. Pluggar nue.

Det är faktiskt lite läskigt men jag vet 4 stycken som fyller år idag. Alla går i 8an. ;) Linnea, Ludvig, Signe och Fredrik.

Grattis Linnea bästavän! Älskar dig! <3


Dagens outfit:
En ovarsized t-shirt, lila m. svart mönster. (Hade inte skärp den här gången, för att då förlorar den hela ovarsized grejen ;))
Tajta leggings.
svarta converce
.

Puss


Kommentarer
Postat av: Hon på bilden.... ;)

Fint inlägg Hillevi! Tack <3<3 men du, överraskningsfesten som jag typ visste om... :P fett kul om det inte hade varit ngt och så hade jag kommit hem till ello och det inte hade varit ngt.. [FAIL] haha, men tack iaf! du får ha det bästBästBÄstBÄStBÄST i NEWYOOORK! :D önskar att jag va du.. :P hoppas vi ses innan du åker eller innan skolan när du kommit hem :) som jag skrev i din kalender: KÄNN DEJ ÄLSKAD HILLEVI, AV MEJ <3

2010-04-01 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0