farmoooor!!

hejhej bloggen!
idag var det en ganska chill dag, vaknade vid typ 2.
fixade mig o tvättade håret och åkte med mami till centrum och handlade lite naglar ^^
och fixade lite filmer till ikväll. måndags myyys!
och när jag kom hem så fixade jag mina naglar och packade. I mitt rum.
jag ville inte gå från mitt rum ^^ . har massa doft ljus och dämpad belysning.
så himla mysigt tycker jag! och efter några timmar så åt vi tacos/ nacho de luxe (taco bar).
och sen så spelade jag först lite gitarr ^^ och sedan var det datan igen, beroende seriöst..
hmm, jag tror att det var allt jag har gjort idag.. och pratat i tlefon såklart ^^ .
ska bli härligt med skidor imorn!!! :D
todays outfit:
svarta jeans - urban outfitters
rosa t-shirt - odd molly
hood tröja - gina tricot
uggs - foot locker





sitter och leker med lite bilder ^^

vilken är finast? svartvit eller färg? -.^

kyssar Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0