Elin Kvist

Heej bloggen!
Nu är det så att min älskling har lämnat oss. Elin Kvist. Saknar dig. Hoppas du har det bra där du är! ( Märker att detta låter väldigt mycket som att hon har dött. Men hon har åkt till Bryssel. Haha ) Men jag saknar dig så sjukt mycket. Vem ska nu vara hemma och hjälpa mig med läxorna och problemen i livet? Aja. Det här inlägget var till dig. Jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig. Och hur mycket jag grät när du hade stuckit. Jag gråter nu också. 

Vet att du kommer tillbaka men du är verkligen som en storasyster till mig. Och att skiljas från dig är bland det svåraste jag har gjort.

När jag hör Hallelulja. Svenska versionen. Så är det bara din röst jag hör. När du sjöng den. Det vackraste jag någonsin hört. Skojar inte. Du sjunger bättre än någon annan.




-------------------------------------------
Ett ensamt hjärta längtar hem
Jag drömde om en bästa vän
Min väg var inte alltid lätt att vandra
Men här står jag nu med som jag
Har önskat, bett om, velat ha
Mitt hjärta sjunger när vi rör varandra

Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja

Du är mitt stöd i allt jag gör
Du värmer, väcker och berör
Du ger mig mer än vad jag kan begära
Och ingen annan kan förstå
Det magiska som är vi två
Mitt hjärta sjunger när jag har dig nära

Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja

Den kärlek som jag har i mig
Ger inte vika, brister ej
Om dagarna blir svåra eller tunga
Tillsammans står vi hand i hand
Tills ljuset åter bryter fram
Mitt hjärta kommer aldrig sluta sjunga

Halleluja
Halleluja
Halleluja
Halleluja

Till Elin


Du är mitt stöd i allt jag gör
Du värmer, väcker och berör
Du ger mig mer än vad jag kan begära
Och ingen annan kan förstå
Det magiska som är vi två
Mitt hjärta sjunger när jag har dig nära

Du fattar inte hur bra det passar in på dig Elin.

Ett brustet men ändå vackert hallelulja.
-----------------------------------------------------



sorry för dålig skarpa menmen. Nu är jag klar med bilden. Ska nog slagga snart.

Jag älskar dig elin kvist.


Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0