Snart skolavslutning!?!

tjenare!
Juste, har inte skrivit på ett tag men jag drog Sedan slaggade jag vid typ 12 kanske. Vaknade typ 6. Åkte till dansuppvisningen. Sedan efter rep och skit. Sedan efter det så kom LINNEA ÅKESSON. Guld asså. Saknat henne som fan! Hon hade båda armarna i gips. Stackars henne. Hon fick örhängen och armband av mig. Älskling blev glad. Dom kollade på dansen. Sedan fick jag blommor och skit. Sedan stack vi till farfars grav. Planterade lite blommor. Sedan drog vi på middag på nån restaurang. Mines middag för farfar. Han skulle fyllt 79 igår. RIP. Linneas familj, min familj och farmor. As god mat. Sedan stack jag och Linnea ut och chillade/ solade. Sedan drog vi hem te farmor och åt efterrätt och typ chillade. Sedan drog min familj och Linnea hem till oss. Vi fixade oss. Sedan kom Elin när vi gick. Vi gick typ runt och snackade. Sedan gick vi hem efter typ 3 timmar. Sedan åt vi lite. Sedan vare slagg. Nice!

Söndag
vaknade. Sedan efter typ 10 minuter kom hela släkten på brunch. SÅ då behövde vi gå upp. Sedan drog dom hem te Närke igen :(  Saknar dom jue. Aja eter det chillade jag. Sedan vare ut te danswshowen igen. Haha. As skoj vare. Och alla va as duktiga och så. Sedan drog jag och Sofiah hem. Vi hade målade streck på kinderna så alla kollade snett på oss. hahahhaha. Jaja. När jag kom hem så vare grill med familjen. Sedan skulle jag åkt te ello men det blev för sent. Så jag myyste med Elin babe istället.

Mondag
Kom lite sent idag. OOps (A). Sedan drog jag te skolan. Resade skåpet. Sedan drog vi till Vallen ör det va fotbollsmatch mellan lärarna och 9:orna. 9:orna vann. SÅ vi satt och kollade. As nice. Sedan drog vi till skolan igen. Åt lite korv och glass. Sedan drog jag, anna, emelie, linnea o ello hem till mig. Kollade på kattungen, chilllade framför tv:n. Sedan solade vi och badade i min pool. Nice! Sedan drog linnea o emelie. Ello och anna stannade lite. Sedan drog dom med. Jag ska snart dra till dansoditionkurs. Ska göra det hela den här veckan. Jaja Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0