Student!

Just nu har jag kommit hem från Skåne. Har varit chill. Stack från skolan efter första lektionen. På tunnelbanan fick jag redan på grejen med Linnea. Så jag mötte mamma och vi tog tåget till Skåne. Hela vägen grät jag. kan fortfarande inte fatta att det är sant.
Vi åkte samma tåg som Hanna och Viktor. Skoj.

Sedan hämtade mormor oss, körde hem te Petra. As kul. Fast jag var helt jävla rödgråten. Så alla frågade om jag var förkyld...
Sedan vare massa mat och så. Och sedan vare typ cs med Charile och Michelle. Haha jag ägde dom så hårt. Men jaa.

Fredag
Idag vaknade vi. Åt frulle. Sedan drog vi till mormor och morfar. Fixade oss. Sedan drog jag och Michelle till Parken med Ida. Vi solade och så. As mysigt! Snackade lite med Ellinor. Sedan gick vi hem. Hämtade hela tjocka släkten. Åkte te Samuels skola. Hämtade han. As fin medkostym och fluga. Den lille gosse har nu hunnit bli 1,98. Haha. Jävligt lång. Sedan drog vi och pimpade bilen. Skjutsade hem Salomon. Haha. Han ställde sig i takfönstret och skrek. Och vi andra sjöng : För han har tagit studenten. För han har tagit studenten. För han har tagit studeeenteen. Fy fan va han e bra!

Sjukt skoj! Sedan vare as mkt folk där. Typ 100 pers. Men det va kul. Snackade med massa roliga människor. Men sedan blev det lite jobbigt med alla. Så jag, Oskar och Charlie gick ut lite och bara chillade.... Hahaha. Och sedan vare bara as roligt!

Vaknade idag. Sedan kom alla hit på lunch. Efter lunchen stack jag och mamma hem till sthlm. Men imorn ska jag va kl 10 i nacka typ. Dansuppvisning. Gissa vem som kommer och kollar? Jo LinneaÅkesson?! Vilken guld brud!   

Men nu måste jag nog fixa alla danskläder..

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0