du och jag, de e så de ska va

Linnea Åkesson, du och jag. Det är så det ska va


En bild säger mer än 1000 ord








för LÄNGE sen....



hahahah jag döör


haha linnea: ointreserad


tvilling själar ;)



----------------------------------------------------------------------------


Du har föralltid en speciell plats i mitt hjärta



Kommer ihåg varje minut med dig hjärtat






haha Älskar dig så sjukt mycket




Du kommer aldrig fatta hur mycket jag älskar dig bästa vän <3










Det läskiga med bilden är att det var så jävla nära att det blev värklighet.






Vi är bäst gumman. Tillsammans äger vi alla



Just nu sitter jag och lyssnar på Titanic och kollar på bilder på oss. Du fattar inte hur mycket jag älskar dig. Du kommer nog aldrig förstå det heller. Men jag finns alltid här för dig. Men det vet du. Asså jag ser nästan inget för alla tårar, hoppas jag inte stavar fel för mycket. Men du fattar nog vad jag menar. Tårarna bara rinner. Tårarna är oändliga likaså min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0