Kvällsskoj

Heej! :D
Idag var jag sjukt trött somsagt. Så jag packade ett tag. Sedan drog jag till centrum och mötte upp Bella. Vi satt med varsin muffin och babblade i typ 4 timmar hehe. Sedan tog vi massa kort. Juste, jag fick ett blått gummiarmband av hon. Typ kompis armband. hihi. Och nu har vi en blogg tillsammans. Fast jag kommer såklart fortsätta skriva här. För det här är min egna blogg.

Men vi ska fixa lite header och sånt skit. Sedan är den klar. Redan ett inlägg hehe. bloggen !!!!! Läs och komentera!

Nu har vi haft gäster, men nu är vi ensamma. Eller jag är ensam. Hehe. Men några har frågat vad jag gör på nätterna. Och jag chattar med Huy på nätterna. Haha.  Ska ringa Linnea nu så.. pöss!!


hur snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0