Midsommar

Hello! Idag vaknade jag vid typ 11. Tvättade håret och fixade mig. Sedan gick vi och plockade blommor. Midsommarlunch, jätte gott! Sedan körde Felicia och jag ner till midsommarstången. Där mötte vi Anna och Freja. Så vi dansade. Haha. Mysigt faktiskt. Tradition ju. Sedan åt vi lite tårta och så.

Sedan kom Maria ooch Huy så vi gick hem, Felicia stannade där. Jag chillade lite. Sedan åt vi myys middag. Nu har Felicia stuckit. Saknar henne redan. Hon ska till Mallorca. 

Så nu sitter vi och äter efterrätt. Chokladtårta med vispgrädde och jordgubbar. Myys. 

Saknar dig storasyster. Älskar dig 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw va mysigt! :D

2010-06-26 @ 21:23:00
Postat av: Johanna

Har hört mycket om Huy nu ;)

2010-06-26 @ 21:23:24
Postat av: Anonym

Jag såg dig på stranden hihi :) <3

2010-06-26 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0