Grööna Luund = Ingen röst kvar..

 Var lite trött idag eftersom Jag lade mig halv 4 igår. Vaknade, stack till vetrenären. Så synd om min lilla Esmi. Hare så fu***ng ont. Men hon fick antibiotika och smärtstillande. Och den lilla tror dom är en kille. Så då blire Lil Wayne.

Vid halv 11 drog jag och mötte upp dom andra. Så drog vi till Grönalund. Åkte massa saker. Jag och Ian åkte Extreame typ 4 gånger i rad. Och pop expressen med Justin Bieber och snygga killar. Då är livet fan perfekt haha.
Så idag hare varit en underbar dag. Vi var vell där från halv 12 - 18. 6 timmar. Dom stängde då. Så jag drog hem med en stor basketboll (vann på första försöket ;)), En rosa hatt och en nyckelknippa med "pop expressen". Dom skämdes över mig när jag tog på mig den rosa hatten haha.

Lite mer bilder kommer imorn, för ni är jag så trött så jag höller på och somna. Ajdå... Hörs imorn!♥


Hemma hos Anna Banana för några dagar sedan ♥

Nu har jag hört att det ska vara någon grej med Eclipse inatt klockan halv 4. Kanske ska sitta uppe, får see.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul vi hade! :o<3

2010-06-26 @ 23:47:15
Postat av: Anonym

Jag har också vunnit en sån boll! :D

2010-06-26 @ 23:47:56
Postat av: Sosso

Fan va nice bild! :D Saknar dig <3

2010-06-26 @ 23:50:02
Postat av: Emma

Neej! Fan va hemskt! Är hon frisk nu? Eller kommer hon bli det snart? :( <3

2010-06-26 @ 23:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0