Dansa är kul men jag föredrar att supa

Hej allihopa! ♥

Efter att syster hade åkt hem så drog jag och pappa till affären och hyrde film och köpte godis. Sedan grillade vi gott kött. Efter middagen kollade vi på Sherlock Holmes och åt godis. Sedan somnade jag med båda katterna i min säng.

Idag vaknade jag, åt lite frulle. Sedan drog vi till nått köpcenter. Så idag har jag fått med mig en plattång, en pincett, en hårborttagningscréme, ett par spegel pilotisar (DOM FÖRRA GICK SÖNDER NÄR MIN KUSIN KROCKADE MED DOM OCH HÖLLDE PÅ OCH DÖ. SÅ JAG KÖPTE NYA. INTE OKEJ FÖR VISSA MÄNNISKOR TYDLIGEN.....) , ett par tygskor m.m. As bra ju! På eftermiddagen kom några vänner ut hit och typ fikade. Stannade i nån timme. Jag och pappa gick till affären och lämnade tillbaka filmen. Har testat plattången nu, så jag har helt spik rakt hår nu. Tummen upp!

Ska snart at och sätta på Poirot eller Harry Potter. Dom enda filmerna vi hade med oss. Och chips och dipp har jag redan fixat så myys på g. Puss på er sötnosar!!

Snackade men Linnea ,Emelie och Filippa förut. Dom är ju på konfa. Saknar er tjejor!  ♥



 Saknar dig Ellinor Paulsen ♥

Känner att jag saknar många nu, men så äre ibland. Livet e hårt.
Lyssnar på Ridin' solo - Jason Derulo. Början är Awsome (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0