sjuk :(

Ställde klockan på 5 i 9 i morse. Gick upp. Mötte Emelie som kom med lite kläder till mig. Hon åker på konfa idag med linnea. Saknar er tjejer! Och sedan chillade jag gaalet. Ensam hemma. Så jag satte på as hög musik och solade utomhus. I min nya bikini. Sedan efter ett tag kom mammi hem. Jag fixade mig och drog till skolan. Hade ju glömt min klänning. Faktiskt ganska nöjd med den. Aja. Sedan chillade jag lite mer.

Och sedan vare ju inflyttning i nya stugan. Så vi drog dit och flyttade in alla möbler och så. Men det är as fint värkligen!! Havsutsikt. Så vi satte oss utanför huset och skålade med varsin powerking (energidryck). Hihi. jaa, nu på kvällen har jag fixat lite på datan. Ska snart dra. Puss!! 

Kollage jag gjorde igår




Kommentarer
Postat av: Anna :)

Hiilevi!! Bilden längst ner till höger ska du ha som profilbild på fejan !!!!

Och vad r det jag läser om kattungen??? Du måste väl skämta den kan inte ha rymt.....???

2010-06-17 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0